طرح خروج از تهران وزارت مسکن
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
طرح خروج از تهران وزارت مسکن
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 21
نویسنده : مولوی
معاون وزير مسکن و شهرسازي با اعلام جزئيات اقدامات اين وزارتخانه در راستاي اجراي طرح خروج از تهران ، خبر داد: در فاز اول 30 درصد از رديف هاي پستي و بلاتصدي اين وزارتخانه به استان ها منتقل شد که با اين انتقال، 30 درصد از نيروها تهران را ترک کردند.

رضا انجم شعاع در گفت و گو با مهر گفت: در طرح خروج از تهران 2 مرحله مورد نظر وزارت مسکن قرار دارد که در مرحله اول 30 درصد از رديفهاي پستي و بلاتصدي به استان ها منتقل شد که با اين انتقال، 30 درصد از نيروها به استانهاي ديگر انتقال يافتند.

وي افزود: تاکنون حکم انتقال 50 درصد کارمندان سازمان ها و شرکت هاي تابعه وزارت مسکن که تقاضاي انتقال به استان هاي ديگر را داشتند، صادر شده و مابقي هم در حال پيگيري است.

معاون توسعه مديريت و منابع وزارت مسکن و شهرسازي يکي ديگر از مراحل انتقال را مربوط به ساکنين شهرستان هاي تهران عنوان کرد و افزود: اولويت اول در خروج از تهران براي اين افراد است.

انجم شعاع تصريح کرد: اين افراد که در شهرستان هاي اطراف تهران زندگي مي کنند به سازمان ها و شرکت هاي تابعه وزارت مسکن در شهر محل سکونت خود انتقال مي يابند.

وي در خصوص امکانات و تسهيلات وزارت مسکن براي اين افراد گفت: با توافقي که ميان وزارت مسکن و معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور انجام شده است ، تسهيلاتي در قالب مسکن مهر ، زمين و وام به اين افراد داده مي شود.

معاون توسعه مديريت و منابع وزارت مسکن و شهرسازي افزود: فرد به محض اينکه حکم انتقال از وزارتخانه به سازمان مسکن و شهرسازي استان ها را بگيرد مي تواند در شهرهايي که مسکن مهر وجود دارد، بدون طول انتظار و شرط عدم استفاده از امکانات دولتي يک واحد مسکوني را دريافت کند.

واگذاري زمين رايگان به متقاضيان ترک تهران

انجم شعاع تصريح کرد: اگر در شهر مربوطه مسکن مهر وجود نداشته باشد قطعه زميني به ارزش 15 ميليون تومان به صورت رايگان در اختيارشان قرار داده مي شود. اگر فرد زمين داشته باشد وام ساخت 20 يا 25 ميليون توماني مسکن مهر را دريافت مي کند.

معاون توسعه مديريت و منابع وزارت مسکن و شهرسازي با اشاره به مصوبه جديد دولت در خصوص دريافت تسهيلات گفت: براساس دستورالعمل جديد، هر فردي مي تواند تسهيلات را در مرکز دريافت کند تا پس از انتقال به استان با مشکلات ديگري روبرو نشود.

لطف الله فروزنده معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور در اجراي ماده 7 آئين نامه اعطاي تسهيلات به کارکنان متقاضي انتقال از تهران اظهارداشت: براساس  تصويب نامه هيئت وزيران و نامه بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران درخصوص اعطاي تسهيلات وام به کارکنان، بانکهاي ملي، مسکن، سپه و کشاورزي به عنوان بانکهاي عامل موظف به ارايه تسهيلات هستند.

همچنين رحيم ممبيني معاون بودجه معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري به کليه وزارتخانه‌ها، سازمانها، موسسات دولتي و استانداريهاي سراسر کشور بخشنامه جديدي درباره نحوه پرداخت حقوق و مزاياي کارکنان موضوع انتقال از تهران به ديگر شهرها صادر کرده است.

در اين بخشنامه آمده است: به منظور ايجاد هماهنگي و تسريع در اجراي مفاد بند دو آئين نامه اعطاي تسهيلات به کارکنان دستگاه‌هاي اجراي متقاضي انتقال از تهران، دستگاه‌هاي اجرايي موظفند اعتبار مربوط به حقوق و مزاياي کارکنان مشمول آئين نامه را برآورد کرده و به اين معاونت اعلام کنند تا براساس قوانين و مقررات به دستگاه‌ مقصد منتقل شود.
 
براساس اين بخشنامه، دستگاه‌هاي مقصد نيز موظفند به محض انتقال و شروع به کار کارکنان مذکور، نسبت به برقراري حقوق و مزايا و ساير پرداختي‌هاي قانوني آنان اقدام کنند تا در فاصله زماني اجراي موارد فوق الذکر و انتقال اعتبار، وقفه اي در پرداخت حقوق و مزاياي متعلقه آنان ايجاد نشود.
 
فروزنده با اعلام اينکه کارکنان دستگاه‌هاي شامل طرح انتقال از تهران بايد از بين «استعفا، بازخريد و انتقال» يکي را انتخاب کنند، گفته است: اگر تا پايان سالجاري دستگاه‌هاي مشمول 40 درصد ظرفيت خود را از تهران به ديگر شهرها منتقل نکنند بايد پاسخگوي عدم اجراي مصوبه دولت باشند.
 
وي با تاکيد بر اينکه انتقال نيروي انساني هدف اجراي طرح انتقال از تهران است و نه ساختمان هاي اداري، بيان داشته است: براي تشويق افراد نيز امتيازات خاصي از جمله استفاده از مزاياي طرح مسکن مهر، انتقال فرزندان دانشجوي آنان، انتقال پست شغلي آنها و همچنين افزايش 25 تا 50 درصدي حقوق و مزاياي آنها در نظر گرفته شده است.
 
معاون رئيس جمهوراز انتقال قطعي 10 هزار نفر از کارمندان از پايتخت سخن گفته و با بيان اينکه هم اکنون 114 شرکت دولتي از تهران انتقال يافته و 20 شرکت نيز در حال انتقال است، گفته است: تا پايان سالجاري بايد وضعيت انتقال همه شرکتهاي مشمول انتقال مشخص شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: